Lähde VALU ry:n järjestämälle matkalle Pärnuun 27.–30.7.2017

14.6.2017

Pärnussa on ympäri vuoden mukava Itämeren rannikkokaupungin tunnelma, joka poikkeaa Suomen kaupungeista melkoisesti, ja mihin vuodenaikaan tahansa matka sinne on ainakin jonkin verran eksoottinen ja yllättävä

Lähtö Helsingin Länsisatamasta uusi terminaali 2, torstaina 27.7.2017 klo 15.15 Eckerö Line m/s Finlandia

Tulo Tallinnaan klo 17.30

Lähtö Tallinnasta sunnuntaina 30.7.2017 klo 18.30 Eckerö Line m/s Finlandia

Tulo Helsinkiin Länsisatamaan terminaali 2 klo 21.00

Majoitus Strand SPA & Conference Hotel. Moderni kylpylähotelli Pärnussa, kävelymatkan päässä rannasta ja keskustan kaupoista. Majoituksen hintaan kuuluu runsas aamiainen, kylpyläosaston käyttö majoittumisen aikana sekä viikonloppuisin ilmainen pääsy Strand-yökerhoon (ikäraja 21+). Kylpylässä on 16 metrin uima-allas, hieronta- ja poreallas, höyrysauna, suomalaisia saunoja ja kuumia laavakivituoleja. Lisämaksusta käytettävissä ovat wellness-keskuksen palvelut, joihin kuuluu mm. kasvo- ja vartalohoitoja, kylpyhoitoja, käsi- ja jalkahoitoja, kampaamopalveluita sekä suolakammio.

240,00 €/hlö jaetussa kahden hengen huoneessa

390,00 €/hlö yhden hengen huoneessa

Valtori JHL 867 tukee matkaa 50 eurolla / henkilö. Tällöin hinnat 190/340 euroa.

Hintaan sisältyy:

- henkilölippu Helsinki –Tallinna - Helsinki

- laivalla hytit matkatavaroiden säilytykseen meno/paluu

- bussikuljetus Tallinna – Pärnu - Tallinna

- hotelliyöpyminen 3 vrk ja hotelliaamiainen

-kylpyläpalvelut

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 21.6.2017 mennessä sähköpostitse johanna.joki@valtori.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä annettava matkustajan oma ja huonekaverin nimi, syntymäaika, sukupuoli ja kansalaisuus (mikäli ei Suomen), puhelinnumero josta tavoittaa matkan aikana.

Matkan hinta maksetaan omalle yhdistykselle, joka maksaa matkan VALU:lle. Saat maksuohjeet matkan toteutuessa.

Kaikilla matkustajilla tulee olla mukana voimassa oleva passi tai kuvalla varustettu henkilökortti.

Tervetuloa!