Pääluottamusmiehen viesti syyskuu 2019

6.9.2019

Palkkausjärjestelmän tilanne

Kesäkuun alussa uutisoitiin Vintrassa, että Valtorissa on saatu aikaan neuvottelutulos uudesta palkkausjärjestelmästä. Tuo neuvottelutulos oli jokaisen sopijaosapuolen (työnantaja, JHL, Pro, Juko) päättävien elimien hyväksyttävänä. JHL ja Pro ilmoittivat jo ennen juhannusta, että hyväksyvät sopimuksen, Juko jätti silloin asian pöydälle. Eilen 5.9. saimme tiedon, että Jukon Valtion neuvottelukunta on kokouksessaan 4.9.2019 hylännyt neuvottelutuloksen Valtorin palkkajärjestelmäksi. Suurin syy on edelleen raha.

Syyskokous tulossa

Yhdistyksen sääntöjen mukaisesti syyskokous on pidettävä marraskuun loppuun mennessä. Kokouksessa pohditaan mm. ensi vuoden toimintasuunnitelmaa ja valitaan toiminnantarkastajat seuraavalle kaksivuotiskaudelle (2020-2021). Kokousilmoittautumisen yhteydessä on kysely toimintasuunnitelmaa varten, kaikki toiveet ja ideat ovat erittäin tervetulleita. Ja osallistukaa myös kokoukseen, niissä käy ihan mukavia ihmisiä ja tarjolla on hyvää ruokaa.

Viestinnästä

Kesän jälkeen toiminnan päästessä taas kunnolla käyntiin, pyrimme aktivoitumaan myös viestinnän osalta. Nämä pääluottamusmiehen kuukausittaiset viestit kokoavat ajankohtaisia asioita yhteen ja lisään nämä myös tuonne meidän yhdistyksen verkkosivuille, tarvittaessa hieman muokattuina. Ottakaa myös yhdistyksen some-kanavat seurantaan, niille saa myös julkaista ja kommentoida.

Verkkosivut: https://valtorijhl867.jhlyhdistys.fi/

Facebook -ryhmä: https://www.facebook.com/groups/915914808469632/