Pääluottamusmiehen viesti lokakuu 2019

7.10.2019

Heippa,

Syyskuu meni hujauksessa ja ollaan jo lokakuun toisella viikolla. Töitä ja koulutuksia ja yksikköpäiviä riittää varmasti meillä kaikilla ihan omiksi tarpeiksi. Muistakaahan kiireen keskellä pitää huolta itsestänne ja jaksamisestanne.

Ajankohtaisia:

Valtorin pääluottamusmiesten ja toimitusjohtajan tapaamiset jatkuvat lokakuussa. Seuraavassa tapaamisessa omalla listallani ovat mm. eräiden esimiesten epäasiallinen käytös asiantuntijoita kohtaan, varallaolon haasteet (mm. osaaminen, varallaolokorvaus) sekä palkkausjärjestelmäneuvotteluihin liittyviä kysymyksiä. Mikäli teillä on joku asia, johon haluaisitte toimitusjohtajan tai toisten pääluottamusmiesten kommentteja, laittakaa minulle siitä viestiä, soittakaa tai nykäiskää hihasta.

Syys-marraskuun aikana liitto järjestää 12 Talkoot on ohi! -keskustelutilaisuutta neuvottelutavoitteista ympäri Suomen. Tilaisuuksissa ovat läsnä JHL:n puheenjohtaja Päivi Niemi-Laine ja neuvottelupäällikkö Mari Keturi tai Kristian Karrasch.
Etelä-Suomen alueella järjestetään kolme tilaisuutta:
16.10. GreenStar hotellissa Lahdessa
5.11. Hotel Arthurissa Helsingissä
19.11. Sokos Hotel Vaakunassa Hämeenlinnassa
Kaikki tilaisuudet alkavat klo 17 ja ovat avoimia kaikille jäsenille.

VALU ry järjestää pikkujoulumatkan (40 paikkaa) Tallinnaan 8. – 10.11.2019. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 8.10.2019 mennessä
sähköpostitse johanna.joki@valtori.fi. Ilmoittautumisen yhteydessä annettava matkustajan oma ja huonekaverin nimi, puhelinnumero, syntymäaika ja kotiosoite ryhmämajoituskorttia varten. Ilmoita myös mahdolliset ruoka-aine allergiat. Tästä tapahtumasta tuli oma viesti, jossa lisäinfoa matkasta.

Yhdistyksen syyskokous pidetään keskiviikkona 13.11.2019 klo 16.30 alkaen Helsingissä Bar Loosisterin saunakabinetissa, Hämeentie 50. Kutsu ja ilmoittautumiskysely lähetetään erikseen lähiaikoina. Lähtekääpä mukaan juhlistamaan 5-vuotiasta yhdistystämme. :)